Ranskan Internet-yhtiö

Mitä Internet mitkä yritykset?

ACTA: maailmanlaajuisen liittoutuman varoittaa Euroopan unionin avoimen kirjeen

ACTA salaisuus Lopeta Ranskan Internet Society liittyi maailmanlaajuiseen liittoutumaan valtiosta riippumattomien järjestöjen, kuluttajajärjestöjen ja palveluntarjoajien muodostettu aloitteesta Kvadratuuri du Net varoittaa Euroopan unionia.

Kauppasopimus väärentämisestä (ACTA) on neuvoteltu. Avoin koalitio, jonka teksti on esitetty alla Kirje kehottaa Euroopan parlamenttia ja neuvottelijat EU valvota perusoikeuksia ja-vapauksia Euroopassa ja maailmanlaajuisesti.

ACTA: Global Threat vapauksien
avoin kirje

Väärentämisenvastainen kauppasopimusta (ACTA) on laaja hallitustenvälisen sopimuksen neuvotteluvaiheessa aina kriittisesti yhteiskunnallisia kysymyksiä lääkkeiden saatavuuden 1 rikollista Internetin sääntelyssä. Pelkäämme, että tämä sopimus aiheuttaisi vakavaa haittaa Euroopan innovaatioita digitaalisten sisämarkkinoiden ja haittaisi perusvapauksia ja koko demokratian.

Neuvotteluprosessi itse esiin tärkeitä avoimuuteen ja demokraattiseen prosessiin, koska sisältö sopimusluonnos pidettiin salassa yli 18 kuukautta, ja vaikka joitakin yksityiskohtia ehdotusten Viime aikoina on vuotanut. Vielä huolestuttavampaa on, kun Euroopan parlamentti on evätty oikeus tutustua asiakirjoihin, Yhdysvaltain teollisuuden hetkellä oli pääsy allekirjoittamisen jälkeen salassapitosopimuksen.

Tuore analyysi Euroopan Commisson 2 ACTA Internet luku osoittaa, että asioista keskustellaan ylittävät selvästi yhteisön säännöstön. Vielä tärkeämpää on, että komission analyysi vahvistaa, että nykyinen luonnos ACTA syvästi rajoittaa oikeuksia ja vapauksia Euroopan kansalaisten, erityisesti sananvapauden ja yksityiselämän suojan viestintää. Nämä ovat todellakin hyvin erittäin uhanalainen, koska nykyinen projekti vaatii hyväksymistä piirteitä "valmistui vastaus" ja suodatin sisältöä yrittämällä määrätä siviili-ja rikosoikeudellinen vastuu teknisten välittäjien, kuten toimittajat Internet-yhteys. Teksti voisi myös radikaalisti heikentää käyttämistä yhteentoimivuuden, joka on välttämätön sekä kuluttajien oikeuksia ja compétititivé.

Näin ollen kehotamme parlamentin on kehotettava Euroopan neuvottelijoita avoimuuden toteuttamiseen neuvotteluprosessissa julkaisemalla sopimusluonnoksen, eikä hyväksyä ehdotusta, joka heikentäisi oikeuksia ja vapauksia. Lisäksi pyydämme myös parlamenttia voimakkaasti ilmoittaa komissiolle ja neuvostolle, että mitään sopimusta ei noudata näitä periaatteita pakottaa parlamentti hylkää tekstin kokonaisuudessaan.

1. Voir: http://www.oxfam.org/en/pressroom/pressrelease/2009-07-15/criminalize-generic-medicines-hurt-poor-countries [ retour ]
  2. Katso: http://sharemydoc.org/files/philip/ec_analysis_of_acta_internet_chapter.pdf [ takaisin ]

Tagged kanssa: , , , , , , , , , ,

Jätä vastaus